Welkom

[spb_text_block pb_margin_bottom=”no” pb_border_bottom=”no” width=”1/1″ el_position=”first last”]

Beste bezoeker

Basisschool Kameleon is een basisschool in Turnhout, badend in de groene natuur.
In de Hertoginstraat, verscholen achter huizen en verdoken in een groene, veilige en rustige omgeving, vormen Turnhoutse kinderen van 2,5 tot 12 jaar, hun ouders en onze enthousiaste juffen en meesters, één hechte familie.
Wat je zonder meer van onze school kan zeggen, is dat het voor kinderen een echte warme start betekent. Elk kind telt met zijn eigenheid. Bij elk kind staat het individueel leerproces centraal.
Vanaf 1 september 2010 zijn onze deuren geopend.
Het doet ons plezier dat ook u beroep op ons doet, voor het onderwijs en de zorg voor uw kind.
Elk kind is een unieke persoonlijkheid met eigen interesses, talenten en ambities. Gelijke onderwijskansen en maximale leerwinst voor elke leerling nastreven door een aanpak op maat, dat is het engagement van onze 32 medewerkers. In deze veilige, kindvriendelijke en groene omgeving kunnen zij zich verstandelijk en creatief ontplooien.
De sterkte van onze school is een goede samenwerking tussen ouders, leerkrachten en directie. Ons hele schoolteam zal zich dagelijks inzetten om uw kind optimaal te begeleiden. Heeft u een vraag, een opmerking, een idee … wij horen het graag!
Via deze website hopen we u meer info te verschaffen over onze school, indien u vragen, opmerkingen of interesse heeft kan u ons steeds contacteren via deze website, telefoon, of spring eens binnen!

In basisschool Kameleon begint het allemaal!
Welkom op onze school! Wij zijn blij dat jij er ook bent!

[/spb_text_block] [spb_icon_box title=”Kom onze school ontdekken!” box_type=”standard” image=”ss-search” color=”standard” target=”_self” animation=”none” animation_delay=”0″ width=”1/3″ el_position=”first”]

Je bent elke dag, na afspraak, welkom om onze school te ontdekken. Of kom langs tijdens één van onze openklasdagen in onze eendjesklas.

[/spb_icon_box] [spb_icon_box title=”Inschrijvingen” box_type=”standard” image=”ss-write” color=”standard” target=”_self” animation=”none” animation_delay=”0″ width=”1/3″]

Iedere schooldag van 9u00 tot 16u30, na afspraak.
Tijdens de zomervakantie
Tot 5 juli of de twee laatste weken van augustus
van 9u00 tot 12u00 en van 13u30 tot 15u00
woensdag enkel van 9u00 tot 12u00